8 december

ligger här i sängen med julstjärnan tänd och lyssnar på härlig musik.
har precis tittat igenom 2 avsnitt av den nya sesongen av one tree hill, 
är det inte grymt bra?
har alltid varit min favorit serie, sen kommer andra avenyn (y)
det såg jag också idag, så jädra bra.

i morgon är jag ledig, SKÖNT!
men har en massa P-L-U-G-G att göra, usch
i morgon ska jag upp med tuppen och dricka kaffe med bror
och sedan följa med honom på lägenhets visning, hoppas du får den! verkligen <3
känner paniiiiken! har hur mycket som helst att göra.
hade oförberett prov idag i engelskan, skit svårt..

nae, nu ska jag fortsätta titta på min favorit serie! 
kommer sen

Kommentarer
Postat av: Angelica

Låter mysigt ! OTH är så bra (:

Ha en trevlig kväll .

2009-12-08 @ 23:52:45
URL: http://tweju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0