21 december

vaknade allt för sent idag.
fick så J-Ä-V-L-A ont i magen i natt
satte mig på toan och började kallsvättas.
jim kom och la en kall blöt handduk på min rygg.
jag visste inte vart jag skulle ta vägen, var nära på att svimma..
ingen aning vad som hände..?


har inte gjort ett piss idag, mest mysat framför 
tv:n och så.
ska snart slå in jims julklapp!
vill ge han julklappen nu, men måste vänta till julafton!
bara 3 dagar kvar!
sitter och lyssnar på go musik och funderar lite över nyår.
anki kommer ju ner till jim som jag har berättat, får se vart vi ska vara
och vilka vi ska fira nyår ihop med.
men jag hoppas  på en galen kväll/natt tillsammans med anki & mitt hjärta!
har tänkt att ha på mig klänning men det är ju - 13 grader här nu.. 
kommer ju frysa sönder..

Vad ska ni göra på nyår?
lite bilder som jim tog igår! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0