17 December

idag fick jag äntligen mitt efterlängtade lov!
hur underbart som helst..
slutade skolan tidigt idag, klädde en mini gran,
käkade lussebullar och peppakakor!

Efter skolan så väntade jag och lindabida
på centralen för att möta upp en sjuk anki!

Gick runt på stan och letade lite, tittade lite
och hade det treeevligt.
hade tänkt att ha klänning på nyår (burr!) och en kort kavaj
med ärmarna uppvikta.
men tror ni att jag hittade någon? svar: NEJ!
åh..

träffade mor en stund så hon fick köpa strump byxor åt mig.
Det lutar emot att anki ska komma ner till jim på nyår!
HUR GRYMT ÄR INTE DET?
så jädra härligt och framför allt roligt.

länge sen vi hade våra galna party nätter..
fast man känner att man har tröttnat på det.
roligare att göra de mer sällan.

klev nyss upp ur badet, så jäkla härligt.
ska strax packa klart min väska som redan är full och väger ton.
så får nog ta med en till väska.. haha!

see yaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0