16 december

..vilket innebär att det är 3 dagar kvar till lördag.
och lördag innebär jönköping och jönköping inne bär jim!
soft dag i skolan, slutade innan lunch, lärarna skulle iväg på något.

i morgon ska vi börja planera, vi ska nämligen börja att
göra en almanacka, layout osv osv.. bild och text!
vi har fem dagar på oss, sen ska den tryckas..
rätt roligt faktiskt.. man ska jobba två och två så 
ska höra med anki om hon är på sen!

i kväll är det bonde söker fru! och oskyldigt dömd, bästa
känner mig inte alls på humör av diverse saker..
vill bara krypa ner i sängen och somna
jag är inte en del av dig längre
vi har ingenting gemensamt
vi bor under samma tak, men jag vill inte ha med dig att göra
jag är trött på hur du behandlar mig och andra i din omgivning
du kan prata med mig när du har förändrat dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0